نمایش 1–36 از 379 نتیجه

نمایش 9 24 36

یخچال ویترینی ایستاده کینو مدل KRF800

34.500.000 تومان
  • یخچال کینو ویترینی تک درب مدلKR800 با عرض 80 بزرگترین سایز یخچال های کینو می باشد که مناسب برای پروتئینی لبنیاتی و فروشگاه های بزرگ است.
  • جنس درب های آن از شیشه سکوریت نشکن می باشد تا خطرات ناشی از شکستن شیشه را کاهش دهد. طبقات قابل جابجایی دارد و رده مصرف انرژی آن A می باشد.

فریزر ویترینی صندوقی کینو مدل CF1465

22.180.000 تومان
فریزر صندوقی کینو مدل CF1465 دارای سبدهای قابل جابجایی و مستحکم محصول از جنس مفتول فلزی با روکش پلی اتیلن می باشد. روکش آن در اثر مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی گردد و دارای شیشه Low E استاندارد بوده که موجب گردیده اتلاف حرارت به حداقل برسد، و شیشه سکوریت نشکن برای به حداقل رساندن خطر ناشی از شکستی شیشه ها می باشد.

فریزر ویترینی ایستاده کینو مدل KFG615WL

24.800.000 تومان
  • فریزر عرض 60 خانواده کینو دارای گنجایش مفید و بهینه 300 لیتر بوده و این گنجایش جهت مصارف تجاری بسیار حائز اهمیت است. از جمله نقاط قوت محصول، بکارگیری از تکنولوژی روز دنیا جهت طراحی سیکل تبرید و دریافت رده انرژی A می باشد. از جمله نکات برجسته محصول استفاده از شیشه های سکوریت وسه جداره استاندارد حاوی گاز عایق آرگون بوده که موجب گردیده اتلاف حرارت به حداقل برسد، سکوریت بودن شیشه نیز موجب گردیده در صورت شکستگی شیشه، خطرات ناشی از خرد شدن شیشه نیز به حداقل برسد. محصولات خانواده کینو تماماً دارای عایق بندی فوم پلی اورتان بوده که توسط دستگاههای اتوماتیک تزریق می شوند.

فریزر ویترینی ایستاده کینو مدل KFF615WL

27.800.000 تومان
مشخصات : ارتفاع 60 سانتی رنگ بدنه مشکی جنس درب سیلور شیشه ای

بستنی ساز رومیزی مدل ICE8LX2

118.750.000 تومان
  • وزن دستگاه بستنی ساز طرح ایتالیایی رومیزی دو قیف مدل ICE8LX2 بدون بسته بندی ۴۴ کیلوگرم با بسته بندی پالت و کارتن ۵۴ کیلوگرم می باشد.
  • ابعاد دستگاه اسموتی ساز یا همان بستنی ساز ایتالیایی دو قیف دارای طول ۵۱ در عرض ۴۸ با ارتفاع کلی ۷۸ سانتی متر می باشد.

یخساز صنعتی ۳۶ کیلویی SK-80P

63.000.000 تومان
  • ابعاد دستگاه یخساز صنعتی ۳۶ کیلویی آبا دارای طولی به اندازه ۵۰* عرض ۴۵* با ارتفاع کلی ۸۰ سانتی متری می باشد همچنین وزن این یخساز ۴۰ کیلوگرم می باشد.
  • سوخت مصرفی این یخساز قالبی صنعتی ۳۶ کیلویی برقی بوده با برق تکفاز شهری قدرت ولتاژ ۲۲۰V با فرکانس ۵۰Hz و قدرت ورودی ۳۱۰W می باشد.
  • یخساز صنعتی ۳۶ کیلویی نیمه صنعتی ظرفیت تولید قالب یخ در طی ۲۴ ساعت شبانه روز ۳۶ کیلو قالب یخ و همچنین گنجایش مخزن آب یخساز ۱.۵ لیتر با گنجایش مخزن یخ ۱۵ کیلوگرمی می باشد.

یخساز 15 کیلویی مدل انگشتی

22.500.000 تومان
ابعاد دستگاه یخساز قالبی ۱۵ کیلویی آبا دارای طولی به اندازه ۲۵* عرض ۳۳* با ارتفاع کلی ۳۱ سانتی متری می باشد. سوخت مصرفی این یخساز قالبی صنعتی ۱۵ کیلویی برقی بوده با برق تک فاز شهری قدرت ولتاژ ۲۲۰V با فرکانس ۵۰Hz و قدرت ورودی ۱۵۰W می باشد. یخساز خانگی ۱۵ کیلویی نیمه صنعتی ظرفیت تولید قالب یخ در طی ۲۴ ساعت شبانه روز ۱۵ کیلو قالب یخ و همچنین گنجایش مخزن آب زیاد و گنجایش مخزن یخ مناسب می باشد.

شربت سردکن دو مخزن مدل LRSJ

50.000.000 تومان
وزن این دستگاه ۲۹ کیلو گرم است. گنجایش تقریبی این شربت سرد کن ۲ مخزن ۱۸ لیتری معادل ۳۶ لیتر است. ابعاد این دستگاه : ۴۸ طول * ۴۶ عرض * ۷۴ ارتفاع ( ابعاد به سانتیمتر ) می باشد. از کاربرد های دستگاه شربت سرد کن ایستاده مناسب برای هتل ها انواع آب میوه فروشی ها،کافی شاپ هاو مکان های شلوغ و پرجمعیت میباشد.

یخساز 10 کیلویی

12.500.000 تومان

ابعاد دستگاه یخساز کوچک قالبی ۱۰ کیلویی آبا دارای طولی به اندازه ۲۱* عرض ۳۰* با ارتفاع کلی ۲۸سانتی متری می باشد.سوخت مصرفی این یخساز قالبی کوچک ۱۰ کیلویی برقی بوده با برق تکفاز شهری قدرت ولتاژ ۲۲۰V با فرکانس ۵۰Hz و قدرت ورودی ۲۲۰W می باشد.یخساز خانگی ۱۰ کیلویی نیمه صنعتی ظرفیت تولید  قالب یخ در طی ۲۴ ساعت شبانه روز ۱۰ کیلو قالب یخ و همچنین گنجایش مخزن آب یخساز ۱.۵ لیتر با گنجایش مخزن یخ مناسب می باشد.

شربت سرد کن تک مخزن خمره ایی

41.200.000 تومان
مدل : LSJ25L ابعاد:(طول*عرض*ارتفاع) : طول 38* عرض 42* ارتفاع 74 سانتی متر وزن : 22 کیلوگرم رنگ : آبی جنس مواد اولیه : stainless-steel تعداد مخزن : 1 عدد دما : 4 الی 7 درجه سانتی گراد گنجایش : 20 لیتر قدرت ورودی : 300W ولتاژ : 220V فرکانس : 50HZ مدل گاز : R134a ساخت : PRC نوع کمپرسور : Asbeila 75 موارد اضافه : سردکننده میباشد, 2 بسته قطعات یدکی

آسیاب قهوه ۳۰۱۸

5.400.000 تومان

توان 250 وات

این دستگاه دارای 250 وات توان موتوری و کم مصرف می‌باشد. این دستگاه برای کافه‌هایی که تعداد متقاضیان بسیار زیادی نداشته و یا برای آسیاب قهوه زمان بیشتری می‌توانند صرف کنند مناسب می‌باشد.

جنس تیغه فولاد ضد زنگ

تیغه‌‌ی آسیاب قهوه مدل 3018 بارنی از جنس فولاد است که علاوه بر جنس مقاوم ضد زنگ نیز می‌باشد. بدین تریتب در صورت استفاده‌ی طولانی مدت و مداوم نیز دچار اکسید شدن و پوسیدگی نمی‌شود.

پر سرعت

این آسیاب قادر است حدود 7 تا 9 کیلوگرم دانه قهوه را در چیزی حدود یک ساعت در درجه‌ی دلخواه شما اسیاب نماید.

آسیاب قهوه ۳۰۱۹

5.600.000 تومان
نوع تیغه
مسطح
کشور سازنده
چین
توان
250 وات
جنس تیغه
استیل
جنس بدنه
آلومنیوم و پلاستیک
ظرفیت مخزن
750 گرم
میزان آسیاب در ساعت
2 کیلوگرم در ساعت
لوازم جانبی
فرچه تمیز کاری

آسیاب قهوه ۳۰۲۲

11.800.000 تومان
دستگاه آسیاب قهوه 3022-C22  قابل برنامه ریزی است. به این ترتیب شما می‌توانید سایز قهوه آسیاب شده را به صورت دقیق مشخص کنید. این کار به صورت حرفه ای انجام شده و نتیجه را در کیفیت قهوه ای که بعداً درست می‌کنید، ملاحظه خواهید کرد. از طرفی ابعاد این محصول کوچک بوده و به راحتی میتوانید از آن در منزل یا محل کار نیز استفاده کنید. این دستگاه به شما قابلیت می‌دهد تا هر میزان دانه قهوه را که خواستید آسیاب کنید. آسیاب قهوه 3022-C22  یک دستگاه نیمه صنعتی است که می‌تواند دانه‌های قهوه را در درجه های مختلف از زبر تا بسیار نرم آسیاب کند. همچنین فیلتر موجود روی دستگاه به صورت دائمی بوده و شما نیازی به هزینه مجدد برای خرید لوازم مصرفی آن ندارید، یکبار هزینه خواهید کرد و سال‌های سال از آن بهره می‌برید. انواع مختلفی از آسیاب قهوه در بازار موجود است که به سه دسته اصلی آندیمند، دوزردار و پاکت خور تقسیم بندی می شوند. آسیاب قهوه 3022-C22 از نوع آسیاب های آندیمند اتوماتیک و نیمه صنعتی است که از آن میتوانید در منزل، محل کار، کافی شاپ های کوچک و فروشگاههای قهوه استفاده کنید.

آسیاب قهوه ۳۰۲۱

9.700.000 تومان
آسیاب قهوه اسپرسو کد ۳۰۲۱ یک آسیاب حرفه ای تایمر دار برای کافه ها دارای بیشترین دوز آسیاب از ریزترین آسیاب و ترک تا درشت ترین ممکن با بالاترین دقت ممکن و کمترین پرتی قهوه که معمولا در کافه های حرفه ای به عنوان اسیاب مارک زن (بنا به دقت بالا و پرتی پایین) استفاده میشود زیبایی بی نظیر و اسیاب قهوه در حضور مشتری میتواند فروش شما را چند برابر افزایش دهد

مینی پرسو Luwak

1.650.000 تومان
مینی پرسو (Minipresso) یک دستگاه اسپرسو ساز کوچک و جمع و جور است که تمام قابلیت‌های اسپرسوساز‌های خانگی را در

رویال کینگ مدل ۱۵۲۲

5.900.000 تومان
  • اسپرسو ساز رویال کینگ مدل 1522یکی از بهترین اسپرسو ساز های بازار می باشد که دارای کیفیت ساخت بالا به دلیل بهره گیری از تکنولوژی آلمان این برند و همچنین قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا آن را به یک انتخاب اقتصادی و مناسب تبدیل کرده است، و در کنار این ها دارای ظاهری بسیار شیک و زیباست....

اسپرسوساز رویال کینگ مدل ۱۵۲۶

  • اسپرسو ساز رویال کینگ مدل 1526 یکی از بهترین اسپرسو ساز های بازار می باشد که دارای کیفیت ساخت بالا به دلیل بهره گیری از تکنولوژی آلمان این برند و همچنین قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا آن را به یک انتخاب اقتصادی و مناسب تبدیل کرده است. از جمله ویژگی های این دستگاه وجود دو بسکت مجزا برای تک شات و دو شات می باشد که نشان از توجه صاحب برند به راحتی مشتری میباشد و همچنین جنسه فلز بکار رفته در این دستگاه آلومینیوم بوده که علاوه بر دوام بالا در مقابل زنگ زدگی به ما یک عصاره گیری بی نظیر می دهد که مزه واقعی قهوه را بتوان مزه کرد و آرامش آن را دریافت کنیم .

اسپرسوساز رویال کینگ مدل۱۵۲۷

اسپرسو ساز رویال کینگ مدل 1527 یکی از بهترین اسپرسو ساز های بازار می باشد که دارای کیفیت ساخت بالا به دلیل بهره گیری از تکنولوژی آلمان این برند و همچنین قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا آن را به یک انتخاب اقتصادی و مناسب تبدیل کرده است. از جمله ویژگی های این دستگاه وجود دو بسکت مجزا برای تک شات و دو شات می باشد که نشان از توجه صاحب برند به راحتی مشتری میباشد و همچنین جنسه فلز بکار رفته در این دستگاه آلومینیوم بوده که علاوه بر دوام بالا در مقابل زنگ زدگی به ما یک عصاره گیری بی نظیر می دهد که مزه واقعی قهوه را بتوان مزه کرد و آرامش آن را دریافت کنیم .

اسپرسوساز رویال کینگ مدل ۱۵۲۹

6.900.000 تومان
  • برند :رویال کینگ - Royal King
  • مدل :1529
  • توان مصرفی :۱۳۵۰وات
  • جنس بدنه :استیل ضد زنگ و پلاستیک مقاوم
  • سینی چکه گیر :دارد
  • سایر مشخصات :سیستم محافظت و کنترل از فشار بالا و حرارت بیش از حد / بسکت ۱و۲کاپ به صورت مجزا / پیچ تنظیم میزان بخار خروجی

اسپرسوساز نوا ١٤٠

6.400.000 تومان
قهوه ساز نوا 140 NOVA  با طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا

مت خانگی دوبل

98.000 تومان
زیر تمپری یا تمپر مت (از جنس نرم سیلیکونی) مناسب برای استفاده در کنار دستگاه اسپرسو ساز می باشدد و

مت خانگی تک

80.000 تومان
زیر تمپری یا تمپر مت (از جنس نرم سیلیکونی) مناسب برای استفاده در کنار دستگاه اسپرسو ساز می باشدد و

اسپرسوساز نوا ۱۴۹

6.900.000 تومان
یکی از مدل هایی که برند نوا برای اسپرسو ساز های خود در نظر گرفته است، اسپرسو ساز نوا مدل 149 می باشد. این اسپرسو ساز برای مصارف خانگی و کافی شاپ ها هم مناسب است چون یک دستگاه نیمه صنعتی محسوب می شود.

سن رمو

نورپردازی سطح کار باریستا (Barista light) به گونه ای است که در هر شرایط نوری،شرایط لازم برای کار باریستا را

جیمبالی M23

برند جیمبالی کشور سازنده ایتالیا نحوه عملکرد نیمه اتوماتیک تعداد گروپ 2 عدد نوع دستگاه اسپرسو ساز جنس بدنه استیل

اسپرسوساز Conti 100

  کشور سازنده: فرانسه تعداد گروپ: ۲ نوع عملکرد: اتوماتیک تعداد بویلر: تک بویلر ظرفیت بویلر: ۱۱ لیتر تعداد نازل

ابریتال Expression

کنترل ولومتریک Pre infusion مدارهای آب جداگانه دسترسی آسان جهت تعمیرات صفحه نمایش لمسی  هوشمند نازل بخار از جنس استیل

Expobar Rosetta

برند اسپرسو: EXPOBAR مدل: روزتا دو گروپ گنجایش بویلر: 11.5 لیتری توان المنت: 3750 وات کشور: اسپانی ۲گروپ‌‌

اسپرسوساز کاسادیو Diechi

اسپرسو ساز اتوماتیک دو گروپ Casadio Dieci با قطعات Faema. استفاده و نگهداری آن آسان است، زیرا از دو فاکتور

اسپرسوساز Brasilia

اسپرسو ماشین برازیلیا دو گروپ تمام اتومات بویلر تمام استیل 11 لیتری توان المنت 3000 وات شستشوی خودکار تال کاپ

آستوريا كاليپسو

دستگاه اسپرسو ASTORIA مدل CALYPSO سال تولید (کارکرده) ظرفیت بویلر 7 لیتر توان 3900 وات کشور سازنده ایتالیا

جیمبالی M29

کنترل ها و بخش الکتریکی در جیمبالی M29 به پیروی از لاین M20 تولیدات این شرکت، در پایه قرار داده شده است تا کار باریستا راحت تر و لذت بخش تر شود.
در بالای هر هدگروپ، 5 کلید مستقل تعبیه شده است که 4 کلید، امکان عصاره گیری خودکار در 4 دوز حجمی مختلف و کلید پنجم امکان عصاره گیری بدون توقف را فراهم می کند.
آب جوش اتومات با قابلیت تنظیم خودکار در دو دوز حجمی، ویژگی دیگر این قهوه ساز ایتالیایی است. که مدیریت آن توسط کلیدهای ارگونومیکی که در این مدل جایگزین شیرهای دوار سنتی شده اند، امکان پذیر است.

فايما تروما

دستگاه اسپرسو ٣ گروپ اتوماتیک فائماTeoremaA2 دستگاه اسپرسو فائما اسپرسو ماشین اتوماتTeoremaA2 دستگاه اتومات فائما ساخت ايتاليا دارای کيفيت بسيار

زنگ

140.000 تومان
زنگ پیشخوان صورتی در رستوران‌ها نیز استفاده می‌شود و معمولاً به هر میز رستوران‌ها متصل می‌شود. اگر مشتری دکمه زنگ

تجهیزات هتل،رستوران،فست فود،کافی شاپ

فروشگاه اسپرلوس کالا

فروشگاه آنلاین لوازم و تجهیزات هتل،رستوران،فست فود،کافی شاپ و کافه با خرید آسان و ارسال به سراسر ایران

جهت هماهنگی و مشاوره قبل از خرید میتوانید با ما تماس بگیرید و از راهنمایی های کاشناسان ما کاملا رایگان بهرمند شوید.

همچنین میتوانید از مطالب آموزشی و راهنمای قبل از خرید محصولات در همین وب سایت استفاده نمایید.

ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا خرید آسان و لذت بخشی را در اسپرلوس کالا تجربه کنید

لطفا توجه داشته باشید

 تمام محصولات دارای ویدئو تست میباشند و میتوانید کارایی دستگاه را بررسی نمایید،این مورد را میتوانید در تب توضیحات محصول انتخاب نمایید.

این فروشگاه اختصاصا فقط محصولات تجهیزات هتل،رستوران،فست فود،کافی شاپ ارعه میدهد

مشخصات فنی دستگاه ها را قبل از خرید بررسی نمایید تا زمان تحویل دچار ابهام نشوید

در صورت وجود گارانتی محصول در مشخصات فنی محصول کلمه گارانتی درج شده است

تحویل محصولات تجهیزات هتل،رستوران،فست فود،کافی شاپ به سراسر کشور در طول 24 تا 72 ساعت انجام میشود،لطفا صبور باشید

در صورت درخواست لغو سفارش 24 ساعت قبل از تحویل اعلام نمایید.

خرید از فروشگاه اسپرلوس کالا فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است و هیچ نوع پرداخت دیگری وجود ندارد.

اسپرلوس کالا هیچگونه تحویل حضوری در مجموعه ندارد.

در انتخاب طرح و رنگ کالا دقت کنید،درغیر این صورت هزینه ارسال مجدد دریافت میشود

ارسال رایگان به سراسر کشور با خرید بالای 10 میلیون تومان امکان پذیر است

درصورت ناتوانی در خرید و یا برخورد با خطا در سایت لطفا با کارشناسان تماس بگیرید تا سفارش شما را به صورت دستی ثبت نمایند

اهمیت کیفیت و اصالت تجهیزات هتل،رستوران،فست فود،کافی شاپ در الویت فروشگاه ماست این گونه به شما اطمینان میدهیم که رضایت شما را جلب خواهیم کرد

هم اکنون میتوانید از محصولات و دسته بندی های زیر استفاده کنید تا محصول مورد نظر خود را آسان و سریع انتخاب نمایید.